3600:0 za kajenje! Ob prepričljivem vodstvu, tobačni ekipi stoji ob strani nepogrešljiva navijaška ekipa javnega zdravstva in medijev!
Elektronska cigareta, ki je meni osebno, bila edini način opuščanja kajenja, ki me je po 25ih letih kajenja pripeljal do življenja brez tobaka in je pomagal milijonom po svetu opustiti kajenje, bo vedno izdelek, ki ga bodo vlade po svetu gledale kot izobčenca. Zakaj? Zato, ker je industrija, ki jo kreiramo uporabniki. Tudi zato, ker je izdelek, ki je 2x bolj uspešen pri opuščanju kajenja, kot vsi ostali (uveljavljeni in uradno priznani) izdelki za opuščanje kajenja skupaj. In najbolj zaradi tega, ker ga vlade in zdravstvene ustanove po svetu ne poznajo, ne razumejo in nimajo od njega nobene koristi – razen seveda zdravja državljanov (kar pa očitno ni dovolj dober razlog).
Mediji na drugi strani se seveda ukvarjajo samo in izključno z novicami, ki jim zagotovijo gledanost in branost. Novica o tem, kako smo v zadnjih nekaj letih pomagali več kot 20 milijonom ljudi opustiti kajenje, seveda ni toliko zanimiva kot novica, da je 10 ljudi umrlo zaradi »z vejpanjem povezane bolezni«, ki z elektronsko cigareto pravzaprav nima nobene skupne točke.
Težava je seveda tudi v družbeno moralnih normah. Navajeni smo, da v Sloveniji 3600 ljudi letno zboli in umre zaradi bolezni, ki jih povzroča kajenje klasične tobačne cigarete. To ni več novica, to v očeh javnosti, vlade in zdravstvenih ustanov ni več niti tragično. Skozi čas smo sprejeli »davek«, ki ga s seboj prinese kajenje. Elektronska cigareta je po mnenju javnosti še vedno »nov« izdelek in kljub temu, da pravilna uporaba tega izdelka ni povzročila niti ene smrti (v več kot 10 letih), smo v očeh javnosti in zdravstvenih organizacij očrnjeni in postavljeni v položaj v katerem moramo izdelek, ki ljudem dejansko pomaga, braniti.
OPOZORILO: Razen navajanja raziskav in rezultatov, opravljenih in pridobljenih s strani strokovnjakov in raziskovalcev, do katerih boste našli povezave v članku, so vse ostale informacije izražanje mojega osebnega mnenja in nikakor niso namenjene promociji elektronske cigarete. V Sloveniji se elektronska cigareta uvršča med tobačne in povezane izdelke in se kot takšna ne sme oglaševati, njena uporaba pa se ne sme promovirati kot način odvajanja od kajenja.